E-Smith

Robert Vojta vojta na ipex.cz
Středa Duben 4 20:07:38 CEST 2001

> moze mi niekto povedat o produkte (alebo skor linuxovej distribucii) E-Smith
> ? Ci ste sa s tym nahodou nestretoli alebo s tym nemate prakticke
> skusenosti. Mne to silne pripomina Red Hat bez X-Window, iba s
> internet/intranetovymi aplikaciami . Zaujimalo by ma hlavne nakolko je to
> kompatibilne s RedHatom, kompatibilita rpm ... A ci vobec experimentovat s
> takymto produktom alebo sa venovat skor klasickemu RH ? Prezrel som si aj
> stranky - www.e-smith.com ale toto som sa tam nedocital.

Zdravim,
  hmm, to cele zalezi na vas, ale pokud Vam jde o to aby byl cesky tak bych
Vam asi doporucil zustat u "supportovaneho" ceskeho RedHatu, ktery je diky
Milanovi a dalsim lidem "lokalizovany".

  R.obot.V

P.S. Jak jste vlastne poznal, ze Vam to silne pripomina RedHat, kdyz ten
e-smith nemate nainstalovany?

--
   _
  |-|  __      Robert Vojta <vojta na ipex.cz>          -= Oo.oO =-