Samba ako Domain Master problem s prihlasenim

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Duben 4 20:22:31 CEST 2001

On Wed, 4 Apr 2001, pastier-netra wrote:

> som
> "smbpasswd -a -m
> do
> >

> No Windows NT Domain Controller is available for domain LINUX.
> (This event is expected and can be ignored when booting with the 'No Net'
> Hardware Profile.)  The following error occurred:
> There are currently no logon servers available to service the logon reques

Nevim, podle ktereho manuau jste postupoval, ale jmeno NT masiny musi
koncit $, tedy modems$, smbpasswd to mozna zvladne, ale v /etc/passwd si
to musite udelat sam.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nejztracenejsi den naseho zivota
je ten, kdy jsme se nezasmali.