HW narocnost KDE 2.1.1

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Středa Duben 4 21:32:39 CEST 2001

Martin Sveda wrote:

>      Zdravim,
> mate nekdo zkusenosti s provozovanim KDE 2.1.1
> na mene vykonnem stroji?
> Mam jednu s prvnich verzi KDE a zacinam uvazovat
> o upgrade, ale nevim jestli to pak bude pouzitelne
> pro rozumnou praci.
>
> Mam P233, 64MB RAM. Z aplikaci, ktere pouzivam pod
> X je NN, xmms (pokudmozno soucasne), editace textu,
> preklad LaTeX, C.
>

> Dik za rady/zkusenosti.

 Na tehle masine by to tak nejak melo bezet. Ja osobne pokladam za rozumne
minimum ( tj. clovek se z toho nezblazni ) 150MHz/64MB, i kdyz to zrovna
neni zase velka slava.
 Jestli je tou jednou z prvnich verzi KDE myslena nejaka verze KDE1.x , tak
po prechodu na KDE2.x to bude pomalejsi, KDE2 ma ten spodni limit vys nez
KDE1. Jestli je ale tou prvni verzi myslena nejaka prvni KDE2 verze, tak
pak ten upgrade pomuze ( ne tedy zase tak moc ).
 Jedine, cim se nejak vyraznejsi da pomoct KDE2, je pouzivat Qt prelozene
bez podpory pro vyjimky, to muze udelat docela slusny rozdil, jinak
prekompilovavat samotne KDE2 rucne asi nejak velky zisk neprinese ( i kdyz
pri pouziti veci typu -march= atd. tam nejaky maly rozdil bude ). Co se
tyce Qt a vyjimek, jestli Qt je ma nebo nema se pozna pomoci 'objdump
--headers $QTDIR/lib/libqt.so.2' . Jestli ta prvni osmimistna cisla za
.eh_frame a .gcc_except_table jsou vetsi nez rekneme 00001000, tak Qt je
prelozeno s vyjimkami a chce to bud sehnat jine rpm, kde je to bez nich,
nebo si prelozit Qt sam a k parametrum configure scriptu pridat
-no-g++-exceptions ( kdyz se ten parametr neda, tak configure skript sam
upozorni, ze se muze hodit ho pouzit ).

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli