Setric obrazovky a heslo v KDE 2.1 na SUNu

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Středa Duben 4 23:27:11 CEST 2001

Ales Rygl wrote:

> Zdravim,
>
> narazil jsem na takovy problemek, po upgrade KDE z 2.0 na 2.1 na RH 6.2
> pro sparc mi pri zablokovani obrazovky setricem chranenym heslem uz se
> do KDE nedostanu. System heslo odmita, pomuze jen Ctrl-Alt-Backspace a
> schozeni celych X.
> Nepomohl ani reboot. (skoda, mel jsem skoro 4 mesice uptime ;-)
>
> Netusi nekdo, co s tim?
>
> Ales Rygl

 Pri prekladu kdebase pouzit './configure --with-pam' ( nebo co tam ma byt,
viz './configure --help' ) ? Ja sice taky nechapu, proc to tam musi byt,
ale je to tak.

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli