Monitorovani M$ SQL serveru

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Čtvrtek Duben 5 08:07:03 CEST 2001

> Stala se mi ta neprijemnost, ze se budu muset starat o NT a SQLservery > na nich postavene :-(((

a aky SQL server tam mas? ten od maleho mekeho?
ak ano tak sa pozri aj po sybase starsie verzie su MS kompatibilne
(pouzivaju totozni protokol)

> Chtel bych si alespon trosku zjednodusit zivot tim, ze to budu dalkove
> monitorovat z Linuxu s tim, ze v pripade nekalosti se spusti poplach.
> Hledam, hledam a nenachazim nic uspokojujiciho :-(((

no toto neviem jak chces dokazat.

> Co jsem zatim nasel:
> iODBC - nepodporuje zatim M$ SQL

este si zabudol na unixODBC mne sa zda bit rozsirenejsi ako iODBC

> ODBC Bridge - musi mit cast na eNTe
> RadiusX - ta cena=auvajs :-(((

> Nevite, neznate, nevideli jste?

no ja pouzivam sybsql ale neviem ci to dokaze aj hento ja natom robim
kontrolu obsahu DB
--
> Čo znamená Intel inside?
> Varovanie...