ipop3d

Tomas Valousek xvalous na pluto.spsselib.hiedu.cz
Čtvrtek Duben 5 10:23:14 CEST 2001

> Vetsinou je problem s pomalou odezvou sit. sluzeb v NESPRAVNEM NASTAVENI
> DNS, mrknete na to :)

Mel jsem stejne problemy na 6.2 a bylo to zpusebeno spatnou konfiguraci
DNS, presto ale rychlost nebyla uplne idealni, tak jsem ipop nahradil
teapopem (najdete na freshmeatu) a rychlost se jeste o dost zlepsila.

--
---
	Tomas -VALY- Valousek