PC Fand + Dosemu

Tomas Valousek xvalous na pluto.spsselib.hiedu.cz
Čtvrtek Duben 5 11:56:49 CEST 2001

> On bezi, a bezi dobre, ale tech 100% cpu, mota se mi to top atd. ...ja
> vim ze je to prkotina, ale iriture (cesky receno s..e) me to.
Zrovna jsem v jedne firme dokoncil instalaci Linux workstations s
xdos+dr-dos+stereo(take pc-fand) a take to v topu ukazuje, ze xdos bere
100% CPU, ale rekl bych, ze toto cislo je velmi hodne vzdalene realite =>
neresil jsem tento problem - vse slape jak ma, docela rychle...

--
---
	Tomas -VALY- Valousek