vyvojove prostredi

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Duben 5 12:53:52 CEST 2001

On Thu, Apr 05, 2001 at 11:06:23AM +0200, Martin Dostál wrote:
> Zdravim
>
> Chtel bych se zeptat, jake pouzivate prostredi do X pro vyvoj aplikaci v C.
> Nepotrebuji zadnou nadstavbu pro QT nebo GTK, staci me pouze C. Pouzival
> jsem Code Crusader, ale nejak mi expirovala ta jejich beta a nova tam neni.
> Pak mi nekdo doporuzil CoolEdit, ale ten se mi moc nezamlouva. Potrebuji
> neco, co dokaze pracovat s projekty, zvyraznovat syntaxi, pouzivat makra,
> spolupracovat s vystupem od gcc (primo ukazat na radek kde jsou chyby) a
> tak.

 emacs, vim ..apod.
 kdevel
 source navigator (to se mi celkem libilo) ale je to dost C++

 - dloho jsem pak pouzival 'grasp' coz je program s zajimavou grafickou
 upavou zarovnavani.

 A po cca 5 letech intenzivniho programovani nakonec pouzivam JOE a
svoji hlavu :-) Pravda nema zadnou s vlastnosti vyse uvedenych (ten joe:-),
ale zjistil jsem ze v tom jsem nejrychlejsi a zaroven mi to nezere system
a je to jen editor (porovnej s OS emacs). A umi sloupcove bloky.

 IMHO prostredi je zcela irrelevantni vec.

			Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/