xfs nestartuje kvuli pravum

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Duben 5 12:54:40 CEST 2001

On 05/04/2001, Jiri Mlika wrote:

>    Bez zjevne priciny mi prestalo startovat xfs. Ve startovaci skriptu
> je nastaveno aby startovalo pod uzivatelem xfs. Pokud toto zmenim na
> root, tak uz to bezi, ale stejne by mne zajimalo, v cem je zakopan
> pes. Distribuce je MDK 7.2.

To "bez zjevne priciny" znamena, ze ani nic nenapise do logu?

Jinak bych to tipoval na oblibeny problem se zaplnenym diskem. Bezny
uzivatel ma uz smulu, zatimco pro roota je rezervovana urcita cast
oddilu (obvykle 5 % kapacity).

Druhou moznosti je, ze tam zustal viset lockfile, ktery nelze pod onim
uzivatelem smazat, zatimco pod rootem ano. Ale to by se nemelo za
normalnich okolnosti stat.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka