vyvojove prostredi

Robert Vojta vojta na ipex.cz
Čtvrtek Duben 5 13:04:37 CEST 2001

> Chtel bych se zeptat, jake pouzivate prostredi do X pro vyvoj aplikaci v C.
> Nepotrebuji zadnou nadstavbu pro QT nebo GTK, staci me pouze C. Pouzival
> jsem Code Crusader, ale nejak mi expirovala ta jejich beta a nova tam neni.
> Pak mi nekdo doporuzil CoolEdit, ale ten se mi moc nezamlouva. Potrebuji
> neco, co dokaze pracovat s projekty, zvyraznovat syntaxi, pouzivat makra,
> spolupracovat s vystupem od gcc (primo ukazat na radek kde jsou chyby) a
> tak.

Zdravim,
  pokud by jste neco delal v C++ a chtel videt hierarchii trid, proste
prehledne objekty (neco jako ms visual studio) tak Vam doporucuji KDevelop.
Samozrejme v nem muzete psat co chcete, klidne i samotne C ale prijde mi to
jako kanon na vrabce. Dalsi obstojne je source navigator, ale neco podobneho
jako kdevelop - na muj vkus moc oken.
  Nejlepsi je stejne vim ;)

  R.obot.V

--
   _
  |-|  __      Robert Vojta <vojta na ipex.cz>          -= Oo.oO =-