Setric obrazovky a heslo v KDE 2.1 na SUNu

Martin Spirk spirk na kla.pvt.cz
Čtvrtek Duben 5 13:06:24 CEST 2001

On Thu  5. April 2001 10:47, you wrote:

>  To asi ne, kdyz tam ta podpora PAM neni defaultne zakompilovana ( neptejte
> se me proc ). Bez kompilace pomuze pocitam tak maximalne zmena konfigurace
> setrice ( tj. nechtit heslo ).
>  I kdyz mozna tam ta podpora PAM je ... myslim, ze to potrebuje
> /etc/pamd./kscreensaver ( nebo kde to na SUNech je ), tak kdyztak jeste
> tohle zkusit.

Mam uplne stejny problem na RH 6.2, nainstalovane rpm KDE 2.1.
Puvodne jsem myslel ze je to proste chyba nove verze a neresil jsem to ale
kdyz uz se to tu otevrelo... co by v tom souboru melo byt, v PAM se nevyznam,
mam tam jen toto:

#%PAM-1.0
auth    required        /lib/security/pam_stack.so service=system-auth

a vysledek je, ze pokud se nestrefim mysi a pri odhasovani omylem klepnu na
zablokovani obrazovky tak uz muzu pocitac jenom vypnout, resp. z textove
konzole cele kde postupne odkilovat.
S KDE 2.0 tento problem urcite nebyl.

			Martin