ako funguje imapd ?

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Čtvrtek Duben 5 13:40:04 CEST 2001

Petr Cech wrote:

> he? ono smazat mail z prostredka souboru asi jinak nez prez docasny soubor
> nepujde, resp. kdyby to spadlo, tak nevim
>
> IMHO to je zalezitost implementace a ne protokolu jako takoveho, ne?

Ano je to problem implemenatace. Pokud se pouzivaji mailboxy, kdy jsou
vsechny zpravy v jednom souboru, tak je to problem, protoze presun
zpravy, smazani, ... vyzaduji operace na velkym prostoru disku (nebo
pameti).
Pokud se pouziva maildir, kdy je kazda zprava jeden samostany soubor,
tak je zrejmy, ze operace presunu, smazani, ... nestoji nic.

Edas