PC Fand + Dosemu

Martin Sittek martin.sittek na infoprojekt.cz
Čtvrtek Duben 5 13:31:52 CEST 2001

Mam podobnou zkusenost, avsak se mi s tim nepodarilo nic udelat. Asi to bude
opravdu v nejake cekaci smycce. U meho motobooku je navic neprijemne to,
ze se mi porad prehriva a zapina se mi vetrak - takze to zere asi fakt
dost CPU.

--
Martin Sittek