vyvojove prostredi

Gratz Jaroslav xgratz01 na stud.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Duben 5 14:10:13 CEST 2001

On Thu, 5 Apr 2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Vubec nic, kdyz uz jsem uplne linej, tak pouziju kdbg nebo drive jsem
> obcas pouzil xxgdb, ale prece jen, starej dobrej gdb je k nezaplaceni...
> i kdyz mi neco jako Devast+ ze Z80 (ale nad source kodem) docela
> chybi...;-)

Jo Devast, to byl ten assemblerovy debugger co bezel ve videoram od
Proximy? Tak ten byl fakt dobrej. BTW tohle je uz silne off-topic, ale co
umel Devast a neumi to gdb? (Krome sofistikovaneho vyhledavani hexa
sekvenci v kodu :-))

J.G.