vyvojove prostredi

Martin Spirk spirk na kla.pvt.cz
Čtvrtek Duben 5 14:36:59 CEST 2001

On Thu  5. April 2001 14:07, you wrote:

>  Co jsem videl tak existuji i vyvojova prostredi, ktera spolupracuji
> s CVS.

Napriklad prave zminovany KDevelop.
Co se tyka te vlastni struktury tak od jiste verze v tom jejich wizardu
pribyla moznost vygenerovat prazdny project file (volba 'Vlastni') kde se
zadava jen 'pracovni adresar'.
Do projektu si pak muzete pridavat jakekoli existujici soubory, pokud chcete
vytvorit novy, tak se implicitne vytvori v pracovnim adresari, Makefile se
ocekava tamtez. Ve vlastnostech projektu je treba nastavit cestu ke spoustene
binarce.
Ty soubory dokonce v projectu ani nemusi byt zaclenene, ma to vliv jen na to
ze jsou pak parsovane pro class view. Pro kompilaci, editaci a CVS to zadny
vyznam nema.
Jinak prilis nedoporucuji KDevelop 1.4, nejdou mu vnutit ceske fonty a
nepamatuje si kde mel ktere okno (umoznuje je totiz presouvat a uvolnit),
takze se to musi neustale znovu nastavovat.
(Zase umi kolecko na mysi :-), <- KDE 2)

			Martin