qmail

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Čtvrtek Duben 5 14:49:19 CEST 2001

> Sorry. Although I'm listed as a best-preference MX or A for that host,
> it isn't in my control/locals file, so I don't treat it as local. (#5.4.6)
>
> Muzete mi nekdo vysvetlit co je spatne?

Ze v DNS je nastavene, ze ten Vas qmail je hlavny mail-server pre nejaku
domenu. Ale on to chudak nikde nema zapisane, tak sa tomu cuduje.

Dalej je lepsie sa pytat na sendmail na linux.cz (konferencia o MTA).

--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2