Upgrade RH 6.2 na GLIBC 2.2

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Duben 5 15:30:22 CEST 2001

On Thu, 5 Apr 2001, Radek Svoboda wrote:

> Ahoj,
>
>    da se upgradnout RH 6.2 nejak na pouziti GLIBC 2.2 z RH 7.0? Chci
> instalovat nejnovejsi balicky (Sendmail, Apache, PHP4, etc.) a ty jsou
> pripravene pouze pro RH 7.0 a vyzaduji prave GLIBC 2.2.

Pokud je to zasadni rozhodnuti, tak bych to resil volbou Upgradu pri
dotazu instalace distribuce RH 7.0.

I kdyz jsem jeste upgrade ze 6.2 na 7.0 touto cestou nedelal, provadel
jsem upgrade ze 4.2 na 6.0, z 5.2 na 6.0 a z 5.2 na 6.2 a vzdy byl
vysledek vicemene odpovidajci ocekavani, uprav bylo minimalne.

Existuje take zpusob zazalohovat konfiguraky a provest cistou instalaci,
nasledne dokonfigurovani by jiz melo byt celkem rychle.

Je to zasadni upgrade, ktery se sebou nese nove knihovny glibc &spol,
takze laborovani s rucni instalaci a pouziti --nodeps je podle meho
cesta do pekel, ktera se muze vymstit az zahy.

R.V.