AIC7xxx

frr na eunet.cz frr na eunet.cz
Čtvrtek Duben 5 17:33:51 CEST 2001

Dobry den,

osobne jsem mel problem s AHA2742T/EISA (karta, tj. nikoli
on-board) na jadre 2.2.14, ktere se dodavalo s RH6.2 CZ.
Vyresil jsem to tak, ze jsem ke zdrojakum 2.2.14 nakopiroval
prislusne soubory z 2.2.16 nebo snad 2.2.18. Nevim presne,
hral jsem si takhle s vic ruznejma driverama. To jadro jsem
pak zkompiloval jako monoliticke (bez podpory modulu) - bylo
to pro server, takze mi to nevadilo. Mozna jsem tam musel
upravit jeden dva radky ve zdrojakach, uz se nepamatuju.
Ten driver mel (prinejmensim v dobe 2.2.x) svoji vlastni
homepage - ale mam dojem, ze posledni verze byla nakonec
zahrnuta do 2.2.16 nebo 2.2.18 a ja uz jsem tu homepage
nenasel neboco...
Zkuste se mrknout do zdrojaku aic7xxx.c a .h, mohl by tam
byt kontakt na autora.

S jadry 2.4.x jsem si zatim nehral.

Frantisek Rysanek

dostal na jrc.cz (Martin Dostál) wrote in