certifikat pro apache od I.CA

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Čtvrtek Duben 5 18:15:53 CEST 2001

rfiala na fincommaterna.com (Fiala Roman) writes:

> Ahoj.
> Prosim, je tu nekdo, kdo umi primet k fungovani vyse uvedenou kombinaci?
> Mam zmatek v tom, co je vlastne certifikat od I.CA? Myslel jsem si, ze
> XXXXXXX.pem, ale asi ne, ma totiz jinou strukturu nez zkusebni certifikat
> vytvoreny apachem. Nebo jsem spatne vytvoril pozadavek?
> R.F.

Obvykle si vytvorite pomoci openSSL zadost o certifikat (zacina
-------BEGIN CERTIFICATE REQUEST-------). Ten predate certifikacni
autorite k podpisu. Certifikacni autorita vam pak vrati certifikat,
ktery zacina prave tim ----------BEGIN CERTIFICATE---------.

zadost o certifikat je kodovana myslim pomoci PKCS#10

priblizne nejak takto

openssl req -new -outform PEM -out certreq.pem -keyout privkey.pem \
         -newkey rsa:1024

Brno, Czech Republic