ako funguje imapd ?

Radovan Garabik garabik-news na spam.melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Duben 5 20:18:23 CEST 2001

Jan Satko <satko na quanto.nr.sanet.sk> wrote:
 :> Mozna bude jednodussi na kvotovanych svazcich pokusnemu uzivateli kvotu
 :> zvysovat az se to rozbehne tak uvidite na kterem svazku to potrebuje mit
 :> misto pro tmp soubory.

 : Ono to az tak zlozite nebude. Quotovany je len /home a /var.
 : Cize bud to strka tomu uzivatelovi do domaceho adresara slebo do
 : spool-diru alebo je chyba vo webmaili. A to sa prave snazim zistit = kde
 : je chyba :-)

skus pustit namiesto imap nieco ako
strace imap 2> logfile
a potom si grepni logfile na open