beta RH 7.091 wolwerine - updaty

Čtvrtek Duben 5 22:31:38 CEST 2001

On Thu, 5 Apr 2001, Pavel ŠVARC wrote:

>   mám takovou otázečku. Když RH přestal podporovat up2date v betaverzích
> kde se dají jinak najít updaty pro ně ??? Hledal sem ledaskde a ... NIC
> :O(((

Denne se nove balicky promitaji do distribuce Raw Hide. Bohuzel Vam nikdo
nezaruci, ze to, co tam najdete, pujde nainstalovat (napr. zavislosti) a
bude to nejak rozumne funkcni/konzistentni. Taky se obcas stane, ze se to
tyden nehne, protoze uhnije buildovaci mechanismus (tj. nocni skripty)
nebo tam zustanou stare balicky, ktere jsou sice nekde uz opraveny, ale
lezi treba zatim jen u prislusneho vyvojare nekde na WWW (obvykle
http://people.redhat.com)

ftp://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/linux/redhat-rawhide/i386/

--
                        Milan Kerslager