ako funguje imapd ?

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Duben 6 08:18:12 CEST 2001

> 	Std. Imap v RH 6.2. dela ruzne caviky v /home uzivatele... staci Vam to
> takto?

NO pomoze sa mi to trosku orientovat. Ale potreboval by som to zistit
100%. A ci sa mu to neda nejako nestavit inak(napr. nejakym parametrom).
Aby som vedel ci sa mam zaoberat vlastnou kompilaciou. Tych serverov mam
totizto viac.

--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2