ZACATECNIK: boot RH62 z particie za 10MB

Charlie76 charlie76 na atlas.cz
Pátek Duben 6 09:10:08 CEST 2001

Dobry den :)

Na disku mam tri praticie
10GB - Windows98
256MB - linux swap
4,5GB - linux native

Pri instalaci jsem postupoval takto:
Nainstaloval jsem win98 na particii 10GB. Zbytek disku jsem nechal volny.
Potom jsem instaloval RH6.2 z CD.
particie swap a native jsem vytvoril fdiskem.
boot record jsem nechal zapsat na zacatek linux native.

Vim, ze lilo z RH6.2 nedokaze bootovat z takoveto particie.

Dotaz je takovyto:
Jakym zpusobem nabootovat do takto naistalovaneho linuxu?
Popř. Jak vytvořit disketu, která by nabootovala z /dev/hda6?

Zkoušel jsem linux rescue, ale bohužel nemám tolik zkušeností ...

Děkuji za jakekoli nakopnutí (krome do zadku :)
S pozdravem
Miroslav Kaas