ako funguje imapd ?

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Pátek Duben 6 09:46:47 CEST 2001

> Kdyz jsem zbezne testoval IMAP v RH 6.2., tak jsem zjistil, ze si v
> $HOME uzivatele vytvari vsechny slozky, ktere uzivatel vytvari (a nema
> je lokalne) - pristupoval jsem jak z NS Messengera, tak MS Outlook
> Expressa a nastaveni bylo kupodivu stejne (tusim, ze dokonce se na
> server ukladala pravidla pro trideni posty, ale nevim to jiste - byl to
> soubor primo v HOME uzivatele), co vsak bylo uplne na pytel, ze MS
> outlook Epress si Adress book uklada do registru a tim padem migrace
> mezi pocitaci byla nemozna, takze jsme museli IMAP opustit (na jiste

MS OE navic nevyuziva IMAP funkce na prohledavani (provadene IMAP serverem)
cili MUSITE mit vsechny zpravy stazene k sobe aby melo smysl prohledavani
pouzivat (jinak se prohledavaji jen natazene hlavicky :( ). Naproti tomu
Netscape Messenger (4.7X) umi spustit prohledavani na serveru naprosto v
pohode (ovsem zase nevim jestli je schopen hledat lokalne :-), ze by po
odpojeni od IMAP serveru jel lokalne??).

D. Toman