php jako systemovy script

xmail listy ric.linux na os3.os.ds.mfcr.cz
Pátek Duben 6 08:31:22 CEST 2001

Dobrý den.

Rád bych používal cgi verzi PHP jako interpret systemových scriptů
(jak má někdo u svých scriptů #!/usr/bin/perl já bych chtěl mít #!/usr/bin/php)

Brání mi v tom však ta věc, že se nemůžu dostat na stdin a stderr.

Jak jsem zjistil - dá se zjistit argv i argc, ale ještě by se hodily 3 proměnné:
$stdin
$stdout
$stderr
které by měly význam file streamu, aby se pak daly na ně používat funkce FGetS, FPutS, ....

Je to již naimplementováno? (nenašel jsem) nebo se uvažuje o naimplementování nebo by se našla nějaká dobrá duše, která by to naimplementovala?

Děkuji: Richard Šputa