sendmail, domena a specialny uzivatelia

Pátek Duben 6 09:07:24 CEST 2001

On Fri, Apr 06, 2001 at 07:55:37AM +0200, iko wrote:
> No...ja sendmail.cw vobec nemam, ale to nevadi. Moj sendmail prijma vsetky
> maily na domenu abcd.sk a neviem ako ho donutit, aby konkretne a1 a
> a2 na abcd.sk posielal von.

> To asi nie, pretoze provider.sk nepozna a2 na provider.sk. Uzivatel neznamy.
> Skusal som a2 na abcd.provider.sk. To sice zoberie, ale neviem kde sa ten mail
> podeje, nikde neni ;)

Ak mate moznost si stiahnut tie e-maily pomocou fetchmail (pop3), tak si
ich stahujte tak a sendmailu povedzte, ze nie je prijimatel na domenu
abcd.sk. ( tu je nebezpecenstvo, ze e-maily poslane od Vas na
a1 na abcd.sk, budu chciet ist v prvom rade ku providerovi.)

Pripadne sa dohodnite s providerom, aby delil tie e-maily tak, ze da:
a1 na abcd.sk do a1 na a1.abcd.sk
a2 na abcd.sk do a2 na a2.abcd.sk
a3 na abcd.sk do a3 na a3.abcd.sk
a sendmailu povedzte, ze ma spracovavat domenu a1.abcd.sk

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...