solved: sendmail, domena a specialny uzivatelia

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Duben 6 10:56:17 CEST 2001

> To je to spravne :))))
> Skusil som a fungoval ten EXPN...super...uz viem kam to v skutocnosti ide
> vsetko.
> A ked to funguje, tak je provider lamer?

Take veci sa zakazuju, lebo sa da pekne zistit cez co vsetko ide ten mail.
Ci uz cez nejake aliasy alebo dalsie programy. Taksito sa da zistit komu
vlastne posta chodi a dost to pomoze napr. pri spamovani. Myslim ze
dokonca bezpecnostny scanner siete od ISS toto aj kontroluje.

> OT: len tak pre zaujimavost...jednemu providerovi lokalnemu som zevraj
> linuxom likvidoval routovanie v celej jeho sieti. Chceli odo mna nahradu
> skody :)

Dalsi lamer. Pokial ma malu siet, ma pouzivat staticke routovanie. POkial
je velky provider alebo lenivy (pouziva dynamicke routovanie), tak ma
pouzivat nejake slusnejsie routovacie mechanizmy. Urcite nie nejaku RIP
jednotku s ktorou mu kazdy rozhadze siet.

--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2