Bind 8.2.3 Croot Nejde Cache

Martin Duda Martin.Duda na hrad.cz
Pátek Duben 6 08:56:13 CEST 2001

Michal Gros wrote:

> Prosim jak resite probles s cachovanim  Bindu Pokud vam bezi s parametem -u
> named -g named -t /var/named
>
> tak ten pacholek bezi ale necachuje tedy alespon podle zaznamu
> /var/log/messages

Dobry den,
pokud jsem pochopil otazku, tak Vam bind bezi, ale nic se nezaznamenava do
logu. Pomoc je celkem snadna.
Pokud mate syslog verze 1.3-3 (zjistite pomoci syslogd -v) a vyse tak staci
nasledujici uprava v /etc/rc.d/init.d/syslog (RedHat):

puvodni: daemon syslogd -m 0
upraveno: daemon syslogd -a /vas/chroot/adresar/dev/log -m 0

Pokud pouzivate starsi verzi syslogu je to slozitejsi.
Kouknete do archivu konference, asi pred tydnem nebo tak to tady probehlo :-)

Duda