ako funguje imapd ?

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Duben 6 11:36:12 CEST 2001

>  preco emulovat?
>  to strace napis rovno do /etc/inetd.conf, pusti normalneho clienta,
>  nieco pomaz a pozri si logfile....

To nefunguje. Som to tak uz skusal a Outlook na tom zdochol, lebo nedostal
taky vstup aky ocakaval.

>  ja by som ale na tvojom mieste presiel na maildir (tam take
>  problemy nie su)

Vsetko ma svoje za aj proti. Nahadzovat nove demony, menit quoty na disku.
Ja osobne som spokojny a problem so spool-dirom nemam. Len hladam zdroj
chyby.

--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2