OT: FW: Prosba

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pátek Duben 6 11:36:32 CEST 2001

Omlouvam se prevelice, zcela evidentne to nepatri do teto konference, ale
pomoc je pomoc. Ja ve svem okoli nikoho takoveho nenasel a zaroven doufam,
ze jsem nenaletel nejakemu hloupemu vtipu.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz