klavesnice v X (nefunguje Ctrl-Alt-Fx)

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Pátek Duben 6 13:21:34 CEST 2001

Dobry den

pokousim se nejak rozchodit  ceskou klavesnici v Xkach.
Spustim si cisty X server (
X &
xterm -display :0)

A mam v xtermu anglickou klavesnici, muzu se prepnou pomoci Ctrl-Alt-Fx na
textovou konzoli.
Nastavim ceskou znakovou sadu prikazem:
setxkbmap -symbols 'czsk(us_cz_qwerty)' -compat group_led
a pokusim se prepnou (Shift-Shift) na ceskou sadu, vyborne ceska sada pise,
ale zhasne mi numlock a od tohoto okamziku se mi nejde prepinat na textove
konzole.
V xtermu se misto toho objevuji pismena  a pipa.

V cem by mohl byt zakopany pes?

(RH7.0Cz, XFree 3.3.6 S3) V predchozi konfiguraci (RH6.1CZ XFree 3.3.5) mi to
normalne chodilo.

Dekuji za jakekoliv rady.

S pozdravem

Petr Zapadlo