beginer: RH7.0 + NTFS / klavesnica

Robert Zak Zak na ttc.sk
Pátek Duben 6 13:44:13 CEST 2001

Dobry den,

1.  Nainstaloval som RH7.0 a potreboval by som vidiet na NTFS particiu
(hlasi mi to ze ntfs nie je podporovana). Prezeral som archiv a vsade som sa
docital, ze si mam skompilovat jadro s podporou NTFS. Vraj treba iba
zaskrtnut volbu v config/xconfig. Ja mam ale problem, ze nic take ako config
ci xconfig nemam (alebo neviem ako to spustit), jedine podobne co som nasiel
je linuxconf a tam tu volbu neviem najst.
Prosim, viete mi poradit postup (taky pre zaciatocnika), ktorym by som tu
particiu primontoval (a kde je ta volba ktora zakompiluje do jadra podporu
NTFS)??

2.Doinstaloval som slovensku klavesnicu a chcel som ju vyskusat pri pisani,
ale nedari sa mi ju pouzit. Nastavil som prepinanie klavesnic pomocou
Ctrl+Shift , levy, pravy, aj ine - a stale nic. Co musim este spravit aby to
zacalo fungovat?

Dakujem
Robo