prehravani DVD

Pavel Ruzicka pavouk na k332.feld.cvut.cz
Pátek Duben 6 17:29:46 CEST 2001

DVD jsem rozchodil  bez skubani se stereo zvukem a s titulky.
Pouzil jsem player XINE. http://xine.sourceforge.net/
K nemu je treba XINE DVD plugin kvuli podpore kodovanych DVD.
http://members.nbci.com/captain_css/
Chodi i titulky, ktere se po spusteni daji vybirat v GUI.

Jako ovladac videokarty Gforce2MX je nutno pouzit drivery od Nvidie.
Hlavne musi mit podporu "XV".
http://www.nvidia.com/Products/Drivers.nsf/Linux.html

Jadro je treba mit se zapnutou podporou MTRR a raw devices. (2.4.3)
Xfree86 verze 4.0.1 a vyssi, v mem pripade 4.0.3.
DMA na DVD mechanice zapnute.

S Thunderbird 850 to chodi naprosto plynule bez ztraty framu.
Byl jsem opravdu nadsen, ze je to pod linuxem vubec mozne...