slovencina pre ispell alebo aspell

Peter Hanusiak hanusiak na sozo.fns.uniba.sk
Pátek Duben 6 20:47:52 CEST 2001

On Fri, Apr 06, 2001 at 04:41:59PM +0200, Pavel Chalmoviansky wrote:
> Dobra linka je http://telka.sk/linux/sk-l10n/
>
> No cosi existuje. Pozrite sa pripadne aj na moju stranku. Je tam odkaz
> a je to pre ispell. Ale potrebovalo by to este doladit. Ja uz bohuzial
> nemam cas a  pani, ktori to vzali po mne asi  tiez nie, kedze posledna
> verzia ma uz takmer rok. :-(
Este raz dik kazdemu za tipy.
Nahodil som si ten ispell z mandraku.
Prave to skusam s Lyxom a kontroluje nejak velmi divne. Proste nijak.
Niekedy to ponukne aj rozumne veci , ale vacsinou si ani nevsimne, ze tam je
chyba. A to su to banalne slova, takze sa mi zda, ze mi to s tym Lyxom nejak
nefunguje. Skusal to niekto s Lyxom? Fakt by som bol rad keby to slo,
prehadzovat hotove texty do wordu kvoli pravopisnej kontrole sa mi nechce.
Dik

	Hanus