swap se mi zblaznil [nebo ja]

Petr Michalec azzi na centrum.cz
Pátek Duben 6 18:59:37 CEST 2001

No tak se to da popsat,, po nahozeni Xek bezi swap normalne mam 98MB RAM
a swap je velkej 180 MB [RH7.0, K6-200] , ze zacatku si to nebere nic,
pak treba spustim 1x netcsapa a swap naskoci na nejkejch par MB,

ted jsou dve cesty bud pracuju na PC a vse jede v pohode dal nebo
nedelam nic [pripadne nahodim jeste jedno okno nebo jinou podobnou
zatez] a v tom swap lita nahoru jak pominutej cca 50 - 100 MB  ja ani
netuknu na nejakou adresu nic se nenacita nedelam vubec nic a porad to
lita , chvilema az drhne mys, swap se prehazuje sem tam ale pod 45MB sem
ho nevidel, celou dobu jede disk jak vysinutej. Je to skoro jak windowz!

kdyz nahodim Xka s vypnutym swapen jede vse v pohode [treba ted mam 3
okna a porad je vse rychle] ,

dalsi vec je ta ze kdyz stopnu netckapa porad to pokracuje. Kdyz schodim
Xka jede to dal, swap je ale mensi .. presto disk porad desne hrabe.
zastavym to az schozenim swapu.

Da se odnekad zjistit co se mi to deje [nejakej log], znate podobne
problemy, co muze byt pricinou [konfigurace, smycky, jine programy]?
Cela vec se deje opravdu nahodne , vetsinou jak toho spustim vice a
necham to stat , nobo jak se to zahlti, ovsem nespoustim nic narocnyho
nad netscapa kterej na zacatku nacle jen stranku z lokalni site..

							Dekuji
								 Petr Michalec
* Petr Michalec, CZECH REPUBLIC *
* email> openstyle na centrum.cz   *