jak dimenzovat HW

Pavel Ruzicka nospam na nospam.cz
Sobota Duben 7 00:04:59 CEST 2001

> Dobry den,
> rad bych se zeptal, jestli mi nekdo neporadi s tim, jaky HW na nasledujici
> aplikaci. Jedna se o file-server (na Linuxu ze), ktery bude na 100Mbps
> siti pro cca 20 az 30 pocitacu od Pentii po PIII, na kterych se pracuje
> zejmena s grafikou, tzn, ze je pozadavek na okamzitou maximalni datovou
> propustnost pro soubory do cca 50MB. Celkovou diskovou kapacitu pocitam
> tak mazi 50 a 100GB, takze urcite bude nejaky RAID. Nechci tady rozpoutat
> nejaky flame, spise cekam odpovedi od lidi, kteri neco podobneho
> [...]

Nemam zkusenosti primo s timto, ale mam dobre zkusenosti s dvouprocesorovou
deskou, 2 procesory tak 600-1000MHz, RAM 512M-1GB, Radic RAID Mylex.

Jadro 2.4.X mi prislo o dost vykonnejsi, nez 2.2.X, ale pri dlouhodobe
zatezi po dni padlo... RaiserFS se nam nedari na Mylexu namountovat.
Ale to uz se dostavame k software...

Pavouk

pavouk at comp.cz