Vyhledavani v archivu...

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Sobota Duben 7 14:59:21 CEST 2001

Dobry den,

tak jsem zkousel dneska vyhledat v archivu konference linux
nejake zpravy, konkretne jsem se zajimal o ucetnictvi. Pamatuju
se totiz, ze kdysi tu nekdo psal odkaz na free ucetnictvi sice pod
Windows, ale s tim, ze pokud by se nasli nejaci zajemci, ze by
byl ochoten pomoci s prepisovanim do Linuxu. I zadal jsem do
Glimpsu slovo ucetnictvi, pak cetnictvi, pak jen retezec etnictv,
dale to same (krome posledniho pripadu) s hacky a carky a
vysledek hledani ve vsech pripadech byl 0 zprav (pritom jeste asi
ani nevychladly klavesnice po nedavne debate o ucetnictvi...).

Delam neco spatne? Mohli byste me, prosim, pripadne nasmerovat na
nejaky dokument, jak vyhledavat? Nebo to u nas nejak koni
transparentni cache a ostatnim to jde???

Diky za reakce...

Zdravi
Honza Marek
--