vyvojove prostredi

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Sobota Duben 7 15:28:13 CEST 2001

Martin Dostal wrote:

> Zdravim
>
> Chtel bych se zeptat, jake pouzivate prostredi do X pro vyvoj aplikaci v C.
> Nepotrebuji zadnou nadstavbu pro QT nebo GTK, staci me pouze C. Pouzival
> jsem Code Crusader, ale nejak mi expirovala ta jejich beta a nova tam neni.

Staci si znovu stahnout tu stejnou, funguje to. Chvili jim to asi nefungovalo,
ale vymenil jsem si par mailu s lidma z podpory anajednou to slo. Za par tydnu
pry bude release ke koupi. Bohuzel Code Crusader samotny asi nebude, ale cely
JX Framework, nebo jak se to cele jmenuje, a Code Crusader bude soucasti. Pry
to bude behem par tydnu. Uvidime, jak to dopadne, ale pravda je, ze Code
Crusader, jako edtor pro programovani je super.
Mejte se fajn a stahnete si znovu Code Crusadera, znova nainstalujte a bude
Vam behat jako vino.

Libor Chocholaty