'PnP' firewall

Martin Koníček martin.konicek na atlas.cz
Sobota Duben 7 21:05:07 CEST 2001

Zkuste freesco.org, to je jakysi router a firewall.

--

Martin Konicek

-->> www.volny.cz/martin.konicek <<--
-->> http://in.egarden.cz <<--
-->> www.proxomitron.zde.cz <<--
-->> http://archiv.3web.cz <<--

PGP Finger: EC11 A3DC 9DB4 FFB9 D83C  5542 F3EE 0324 4563 652C
Pavel Urban <urbanp na mlp.cz> píše v diskusním příspěvku:3ACB52A0.283D7CFF na mlp.cz...