BGNR: (Ne)bezpecny login?

mjp na email.cz mjp na email.cz
Neděle Duben 8 13:21:54 CEST 2001

Dekuji za komentar.

Dalo by se teda rict, ze
system, ktery nema v jadre zapnutou podporu
SysRq je silne ne-bezpecny z hlediska moznosti
kompromitace hesel uzivatelu? Proc neni takova
zminka u napovedy pri "menuconfig" jadra? (aspon si to nepamatuju)

Teoreticky by se to dalo pouzit i k ziskani
root hesla - prvne si "chytit" nejake heslo
bezneho uzivatele (kdyby na to root nahodou prisel) a potom cekat tak dlouho,
 nez se tam
prihlasi sam root. (u Linuxu asi neni moc bezne,
aby se spravce prihlasoval k bezne pracovni stanici, ne? - ale u NT...) (!)

Jsou nejake jine cesty, jak to resit (nez SysRq)? Nic me nenapada...

s pozdravem

 Miroslav Prymek

P.S. Rozhodne nejsem hacker, jen me to tak zajima, kdyz se v souvislosti s
 bezpecnosti diskutuje o kazde kravine... ...a je tady takova vec.

EMAIL.CZ - Vase posta je vzdy s Vami na
http://www.email.cz