Problem s HDD

David Jez dave.jez na seznam.cz
Neděle Duben 8 14:18:19 CEST 2001

> Mam 40GB maxtor, ktory chcem napchat do servera. Ked ho hodim
> do hocijakej inej masiny, kernel ho zdetekuje spravne, akurat v tom serveri
> mu zdetekuje nejaku odvecnu geometriu a tvari sa, ze je to nejaky 10GB harddisk.
> Kernel mam 2.2.18, ten server je nejaka zmlsana Compaqovska masina, ktorej
> bios ten harddisk vobec nespozna, ale linux si ho nejaky cas detekoval spravne.
> Mate niekto nejaky napad? Zabudol som nieco dolezite vkompilovat do jadra?
  Mozna zkus zakompilovat podporu chipsetu v sekci IDE/ATA. Spise ale bude
problem v tom, ze mas nejaky crypled radic (hranice problemu jsou 0.5 GB 0.8GB
8GB 18 GB a strop by mel byt neco pres 100GB, ale s disky pres 30GB byvaji
na vetsine ne tak moc starsich radicu problemy)

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz

  SPSE Brno, Kounicova 16	  D4/S4P 1997 - 2001
motto: ,,Uceni jeste nikoho nezabilo, proc vsak zbytecne
         riskovat?''