Ako poslat mail z firewallu, kde nebezi sendmail?

Ing. Miroslav Cabarka mirodoma na arka.sk
Neděle Duben 8 18:30:51 CEST 2001

> Pokusam sa nastavit firewall na baze RH 6.2, na ktorom by nemal
> bezat sendmail. Skripty, napr. logcheck vsak posielaju mail, ak
> zistia nieco nekale. Skusal som:
> ale nefunguje to.
> Vie mi niekto poradit, co je treba nastavit, aby to chodilo? Alebo
> odkaz na konkretnu dokumentaciu?
> Skusal som man mail, sendmail, ale nic som nenasiel.
> Dakujem.
>
> Miro Cabarka
> Arka, a.s.

Skusim sa spytat inak:
Neexistuje nejaky klient, ktory by sa dal spustit zo skriptu, podobne ako
"mail" a zaroven by dokazal pomocou SMTP posunut postu na server (jeho
adresu by zobral z nejakeho konfiguraku)?
Dakujem.
Miro Cabarka