tisk> linux->smb->winnt, EMF x RAW ?

Petr Balas petr-news na petrbalas.cz
Neděle Duben 8 22:16:57 CEST 2001

In article <3ACDF25F.2AB022A9 na centrum.cz>, "Petr Michalec"
<azzi na centrum.cz> wrote:

> To je pravda pokuda v tiskove fronte na NT je jako typ dat uveden RAW
> pokud se tiskne z NTcek, jakmile uloho pochazi z linuxu tak je tam ono
> EMF cosi. Zjistil jsem [uz si nepamatuju jak] ze do tiskarny to nakonec
> "snad" stejnak leze jako EMF, i pokud se tiskne z NT, [nepamatuju si to
> presne protoze to je uz tejden a ja jen vim ze neco takovyho jsem si
> vsimnul] proto taky nechapu proc to teda NT nechtej akceptovat, kdyz uz
> to dostanou hotovy
>
> jak mam zmenit spool tak aby posilal RAW a ne EMF,?,   vubec netusim jak
> [...]

Linux tezko bude posilat Edhanced MetaFile :-). Zkusil bych to opacne,
t.j. na strane Woken nastavit natvrdo RAW - ControlPanel, Tiskarny,
Vlastnosti, zalozka Advanced ci tak nejak, PrintProcesor a vybrat RAW.
Bez zaruky. Jo a do tiskarny vzdycky poleze RAW, jde jen o to, kde se EMF
prevede na RAW -zda v tisknoucim pocitaci a nebo az na pocitaci na ktery
je ta tiskarna pripojena.

Petr Balas