php jako systemovy script - dotaz

xmail listy ric.linux na os3.os.ds.mfcr.cz
Pondělí Duben 9 07:58:06 CEST 2001

> A co takhle to nejdrive zkonzultovat s manualem?
>
> http://www.php.net/manual/en/function.fopen.php

Mockrát děkuji.
Já se samozřejmě díval do manuálu (co jsem měl nainstalovaný spolu s PHP) a tam zmínka o tomhle nebyla (hledal jsem mimojiné string stdin).

Píšou tam, že je k tomu třeba soubor /dev/stdin nebo /dev/fd/0 - funguje to i ve windows (a v jakém režimu je to otevřeno binárním nebo textovém?)?

Já jsem samozřejmě taky přišel na to, že se dá použít FOpen("/dev/stdin","r"), ale to pak nemělo filedescriptor roven nule ale 8 - tzn něco jako volání funkce dup()  já se ale chci dostat na descriptory 0, 1 a 2.

Richard