Linux + Outlook Express

Martin Mokrý martin.mokry na nr.ubp.sk
Pondělí Duben 9 08:34:23 CEST 2001

Cafte all.
Mam taku otazocku. Neviete o nejakom mejlovom programe pod linux ktory by
vedel pracovat s mejlovymi subormi Outlook Expressu? Ide mi o to aby som
mohol primat a posielat mejly bez ohladu na to ci budem vo windoze alebo
linuxe. Zatial som nasiel iba liboe co je libka+utilitka na konverziu oe >
mbx, naopak to vsak neumoznuje (alebo som zatial na to neprisiel). Dik
--
  Martin 'MegaSoft' Mokry        UBP a.s.
  network & system manager       Coboriho 2