vzdalena sprava po e-mailu

Michal Gros xnene na soutel.cz
Pondělí Duben 9 07:59:02 CEST 2001

> Mám na dohled jeden linuxový mail server, který je u zákazníka.
> Abych nemusel všechno kontrolovat osobně, začínám si dávat dohromady
> odesílání podstatných informací mailem na moje PC.
>
> Vzhledem k tomu, že se mi momentálně jedná především o kontrolu
> chování uživatelů a jejich práci s mailem tak cítím potřebu
> kontrolovat přílohy s kritickými příponami.

Bohuzel vam nejsem schopen dat radu ja toto resit .
Ale to o co se snazite vas stavi ne podivne scesti chapu ze pro bech systemu
ale zaroven se dostavate do rozporu s ustavou .
Je to stejne jako u normalni posty i kdyz je to E mail. Zkuste se nad tom
zamyslet nez neco udelate. Ona takova zaloba je svinstvo.
 Nedavno jsem resil podobny problem v jedne fi .

Michal Gros . :)

> Má pro mě někdo radu jak? Stačí nasměrovat, návod si už přečtu sám.
> Mailer je postfix.

Michal Gros . :)