Single sign-on

Kyndl Petr kyndl01 na pre.cz
Pondělí Duben 9 10:32:11 CEST 2001

Puvodni dopis se asi nekde ztratil, tak jeste jednou.

Zdravim,
mam nasledujici problem:
v multiplatformovem prostredi  nasi lanky - w2000, hp-ux, linux - bylo
rozhodnuto o nasazeni single sign on.
V prvnim kroku mam rozchodit prostou distribuci hesel z w2k serveru na
hp servery. Byly mi k tomu dodany Windows services for unix od
Microsoftu - obsahuji demona, ktery pri zmene hesla uzivatele v NT
domene, provede zmenu na hp stroji. Problem je v tom, ze demon pracuje
se souborem passwd, maximalne shadow, kdezto hp pracuji v trusted modu
(/tcb/files/auth...) - tudiz demon hesla nenajde a neprevezme zmenu.
Chci se zeptat, zda nekdo neresite podobny problem - treba jsou na to
lepsi prostredky.
Docetl jsem se o IBM Global Sign-on, ale v prvni rade bych potreboval
rozchodit tu distribuci. Jestli se tim nekdo zabyvate, nebo mate tip na
zdroje - budu vdecny.

Petr