pam_userdb a spol...

Onofer Dusan onofer na phf.euke.sk
Pondělí Duben 9 11:42:21 CEST 2001

Ahojte,

Pokusal som sa rozbehnut pam_userdb, no nepodarilo sa mi spravit databazu,
ktorej by pam_userdb rozumel:
V dokumentacii (README.pam_userdb, pam.txt) sa pise iba to, ze ta databaza
ma byt vytovrena pomocou db_load -> Tak som skonvertoval shadow pomocou
"make" v adresari /var/db, kde je Makefile (pouzivam RH 6.2). Dumpol
databazu pomocou db_dump, vyeditoval md5 heslo a dal tam nekryptovane
(ako sa pise v README - vreadme sa pise iba to ze heslo ma byt
nekryptovane, nic o tom aky ma byt format databazy). Databazu som potom
vytvoril pomocou db_load. Do /etc/pam.d/sshd som pridal na zaciatok
riadok:

auth  sufficient pam_userdb.so db=/var/db/shadow.db debug dump

Bohuzial mi to nefunguje - userdb nerozumie formatu databazy, resp. nevie
najst heslo. Neviete mi s tym niekto poradit? Existuje nejaky
modul, ktory zvlada hesla nejako zasifrovane (urcite ano)? Mate s tym
niekto skusenosti?

Dusan