free antivir

AdaMcPetr petr.adamek na antek.cz
Pondělí Duben 9 17:10:46 CEST 2001

> Dobry den,
>
> mel bych jeden dotaz. Hledam nejaky antivir, ktery by byl free a existoval
> by u nej automaticky update. Potreboval bych ho na automatickou kontrolu
> posty ... Existuje neco takoveho? Zkousel jsem uz neco hledat, ale vzdy jsem
> nasel to, ze aplikace je zdarma, ale virova databaze uz ne ....
>
> Diky za jakoukoliv radu.

Obavam se ze ve Vasem pripade ja kazda rada draha. Take jsem
podobny problem resil, kdyz po mne nadrizeni chteli abych nejaky
antivir zadarmo naistaloval na postovni server. Nastesti se mi je
podarilo presvedcit ze: zaprve uzivatel je zodpovedny sam za sebe,
zadruhe ze sebelepsi antivir s updatem database treba kazdou
ctvrthodinu, bude vzdy kratky na novy virus.
Zjistil jsem totiz to same co Vy, software, zadarmo data za penize,
ono totiz proc by nekdo takovou antivirovou databazi delal
zadarmo, co by tim ziskal?

AdaMcPetr
petr.adamek na antek.cz
http://www.antek.cz