BFU: vmware & mandrake

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Duben 9 18:46:21 CEST 2001

On 9 Apr 2001, Pavel Janik wrote:

>    From: Radek Vybiral <Radek.Vybiral na vsb.cz>
>    Date: Mon, 9 Apr 2001 01:19:35 +0200 (CEST)
>
> Ahoj Radku,
>
>    > 2. Existuji, dalaji to tak i jine distribuce, napr. RedHat. Vsechno je v
>    > SRPMS baliku. Vyjimkou je opet SuSE, kdy sehnat puvodni SRPMS k vydanym
>    > RPM je docela umeni, pokud vubec exituji volne k dispozici.
>
> nepravda. Kdo ma distribucni kernel, ma i zdrojaky. Pokud mas kernel a
> nemas k nemu zdrojak, pozadej toho, kdo Ti distribuci nechal okopirovat
> nebo kdo Ti ji prodal. Pokud Ti je neda, porusi licenci GNU GPL... Nesir
> [...]

Vsimni si toho slova "volne" k dispozici z meho prispevku.
Spojeni "volne k dispozici" znamena pristup komukoliv bez toho, ze bych
musel nekoho kontaktovat, kdo mi neco prodal.

Pokud je podle Tebe moje pripominka nespravna, prosim tedy o URL k SRPMS
balicku kernelu, ktery je v distribuci SuSE 7.1.

R.V.